Nikahtan çıktı, gelinlikle oy kullandı

Nikahtan çıktı, gelinlikle oy kullandı
Sabah nikah, öğlen oy
SAMSUN – Samsun’da sabah nikahları kıyılan genç çift, öğle saatlerinde de oylarını kullandı. Gelinlikle oy kullanmaya gelen çifti gören vatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemedi.
Türkiye’de olduğu gibi Samsun’da da oy kullanma prosedürü saat 08.00’de başladı. Oy kullanmak için Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Ortaokulu’na gelen vatandaşlar ise büyük hayret yaşadı. Sabah nikahları kıyılan Beyzanur Şen Karabacak ve Erhan Karabacak çifti oy kullanmaya beraber geldi. Gelin Beyzanur Karabacak gelinlikle otomobilden inip okula gelince, oy kullanmaya gelen vatandaşlar şaşkınlığını gizleyemedi. Sandık başlangıcında sorumlu memurlar da şaşırırken, gelin ve damat sırayla oylarını kullandı.
“Vatani görevimiz her şeyden ilkin gelir”
Bugün evlenseler de oy kullanma prosedürü için doğrudan sandık başına geldiklerini anlatım eden damat Erhan Karabacak, “Vatandaşlık görevimiz her şeyden ilkin geliyor. Önceliğimiz vatan olduğundan de nikahın sonrasında oy kullanmaya geldik. Vatanımıza milletimize hayırlı olsun. Rabb’im her insanın işini rast getirsin” dedi.
Gelin Beyzanur Karabacak da oldukça heyecanlı bulunduğunu ve vatandaşlık görevini yerine getirdiğini anlatım etti.
“Gelinlikle görür görmez oldukça şaşırdım”
Gelinlikle oy kullanmaya gelen çifti görüp büyük hayret yaşayan Zehra Bozkurt, “Gelinliği görür görmez şaşırdık. Gelinlerin hastaneye gelmelerine filan alışmıştık fakat gelin ve damadı giysileriyle oy kullanmaya geldiklerini ilk defa gördük. Bu da ülkeye duyulan saygıyı gösteriyor. Oy kullanmayı bu kadar önemseyip geldikleri için kendilerine teşekkür ederim. Kendilerine de bir yaşam boyu saadet dilerim” diye konuştu.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.