Hatay’da yıkım çalışmaları devam ediyor: Devasa binalar dinamitle patlatıldı

İHA

Türkiye, 6 Şubat tarihinde yaşamış olduğu zelzele felaketinin yaralarını sarıyor.

11 ilde yıkıma yol açan depremin izleri siliniyor.

Kahramanmaraş merkezli depremlerin en büyük hasarı oluşturduğu Hatay’da ekiplerin hummalı felaket çalışmaları aralıksız sürüyor.

Devasa binalar dinamitle yıkıldı

Antakya ilçesinde 16 kattan oluşan iki devasa binanın yıkımı, dinamit kullanılarak yapıldı.

O anlamış olur kamerada

Dinamitin patlatılmasıyla yerle bir olan binalar, vatandaşlar tarafınca cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Yıkımın sonrasında binaların enkazıysa dron ile havadan görüntülendi.

Hatay’da felaket çalışmaları devam ediyor: Devasa binalar dinamitle patlatıldı

Bir yanıt yazın