Bakan Soylu’dan ‘kadına şiddet’ mesajı: Sıfır olana kadar mücadeleye devam

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun paylaşımı şu şekilde:

“İstanbul Sözleşmesi feshedilirse hanım cinayetleri artar” diyenler, 2022 Aile İçi ve Kadına Şiddet Raporumuz. Kadına sertlik 0 olana kadar mücadeleye devam. Bugün, Kadına Şiddet konusu ile ilgili Değerlendirme Toplantımızda da bakanlığımız vazife alanında mühim ek kararlar alacağız.

Bir yanıt yazın